CRM en relatiebeheer boeken | ICTboekensite.nl

CRM en relatiebeheer

CRM software

CRM software

Visies op actuele en toekomstige ontwikkelingen op het gebied van CRM software

Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van CRM en relatiebeheersoftware? Welke kunt u de komende jaren nog verwachten? Wat is CRM software eigenlijk en wat maakt het zo belangrijk in de commerciële processen in uw organisatie? Wij legden deze en andere vragen voor aan enkele CRM specialisten die als kennispartner verbonden zijn aan het ICT informatiecentrum. Hun antwoorden leest u in dit boekje. Lees meer


CRM software selectie

CRM software selectie

Over de succesfactoren en valkuilen van CRM selectie- en implementatietrajecten

Over het succes van CRM selectie- en implementatietrajecten bestaan wisselende geluiden. Wat gaat er goed bij succesvolle projecten? Wat is de reden dat er CRM projecten mislukken? Waarschijnlijk hebben de voorbereiding, de samenstelling van het projectteam en aanwezige kennis er alles mee te maken. Over welke factoren een nieuw CRM project kunnen maken of breken, gaat dit boekje. Lees meer


Handboek softwareselectie

Handboek softwareselectie

Handleiding bij het vinden, selecteren en implementeren van bedrijfssoftware

Het aanbod van bedrijfssoftware is groot en divers. Dat maakt de keuze van software die het best past bij uw organisatie er niet eenvoudiger op. Dat geldt ook voor de keuze van een leverancier. De kans dat u goede keuzes maakt kunt u eenvoudig vergroten met een goede voorbereiding en een doordachte, gestructureerde aanpak van het selectietraject. Om u daarbij te helpen heeft het ICT informatiecentrum dit Handboek Softwareselectie samengesteld. In een telkens geactualiseerde versies heeft dit handboek de afgelopen 13 jaar al vele duizenden organisaties geholpen bij het structureren van hun softwareproject. Hopelijk heeft de inhoud ervan diezelfde waarde voor u. Lees meer


Basisboek CRM software

Basisboek CRM software

Wat u moet weten over de toepassing, mogelijkheden en selectie van CRM software

CRM software ondersteunt het commerciële proces van uw organisatie: relatiebeheer, acquisitie, marketing en service. Doel hiervan is het optimaliseren van de relatie tussen uw organisatie en uw klanten en prospects. CRM software speelt een centrale rol in het verzamelen, bewerken en beheren van de klantinformatie en zorgt voor de integratie en communicatie van verschillende afdelingen. Lees meer


Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM

Inzicht in de toepassing, functionaliteit en mogelijkheden voor organisaties die deze CRM oplossingen overwegen

Veel organisaties die zich oriënteren op een nieuwe oplossing voor customer relationship management overwegen Microsoft Dynamics CRM. Dat is niet verrassend, aangezien inmiddels zestien van de honderd reeds geïmplementeerde CRM oplossingen Microsoft Dynamics CRM is. Naast SAP en Salesforce staat deze relatiebeheeroplossing dan ook in de top 3 van meest gebruikte CRM systemen. Lees meer


Salesforce

Salesforce

Inzicht in de toepassing, functionaliteit en mogelijkheden voor organisaties die deze CRM oplossingen overwegen

Algemeen wordt aangenomen dat Salesforce een belangrijke rol heeft gespeeld in de ontwikkeling van cloud oplossingen en de acceptatie van online business software door gebruikers. Het lijkt ons een goede aanname. Toen andere softwareleveranciers nog twijfelden over de ontwikkeling van hun online softwareoplossingen of worstelden met de technische aspecten daarvan, had Salesforce al lang en breed een goed werkende online CRM oplossing geïntroduceerd. Lees meer