Basisboek CRM software | Toepassing en selectie - ICTboekensite.nl

Basisboek CRM software

Maak kennis met CRM, de oplossingen en mogelijkheden

Basisboek CRM software
  • Voor een snelle kennismaking met de mogelijkheden van CRM software
  • Wat is belangrijk, waar moet u op letten?
  • Gratis en vrijblijvend, via onze ICT boekensite direct in uw mailbox.

 
 
Gratis e-boek
 
 

Waarom dit e-boek lezen?

CRM software ondersteunt het commerciële proces van uw organisatie: relatiebeheer, acquisitie, marketing en service. Doel hiervan is het optimaliseren van de relatie tussen uw organisatie en uw klanten en prospects. CRM software speelt een centrale rol in het verzamelen, bewerken en beheren van de klantinformatie en zorgt voor de integratie en communicatie van verschillende afdelingen. Belangrijk dus en eigenlijk onmisbaar in tijden dat uw klanten steeds snellere acties van u vragen en klantgerichtheid en service onderscheidende elementen zijn in uw positie ten opzichte van concurrenten.

Iedere organisatie moet dan ook eenmaal in de paar jaar een goede evaluatie maken of de CRM oplossing nog voldoet en hoe deze verbeterd kan worden. Wordt besloten tot een nieuwe oplossing, dan begint er een lastig traject met een groot aantal keuzes. Zoals welke van de paar honderd CRM oplossingen het beste bij uw commerciële proces past? Is het logisch om uw pijlen direct te richten op grote bekende oplossingen van SalesForce, Microsoft of SAP? Of is een bredere oriëntatie zinvol? En dan zijn er nog keuzes over maatwerk of niet, CRM in de cloud, open source oplossingen, de keuze van een leverancier, enzovoort.

Met dit Basisboek CRM software zet het ICT informatiecentrum de keuzes voor u op een rij. Het geeft u de belangrijkste basiskennis over CRM software en de selectie daarvan. Begint u aan een sectietraject dan bevat dit boek de kennis die u daarbij minimaal moet weten. Wilt u verder, dan biedt de CRM box en andere media van het ICT informatiecentrum u de hulp en informatie. Maar eerst de basis op orde!

 
 
Gratis e-boek